vonkydonky

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av veronika wall - 12 januari 2014 09:48

Lillfisen verkar må mycket bättre nu hon har varit feberfri sen igår ? mycket piggare är hon med känns skönt Ser fram emot att jobba igen , jag blir så himla rastlös av att gå hemma hela dagarna .Plus att jag tror även fanny saknar sina kompisar på dagis ? Hon verkar alltid ha kul på dagis hihi kram

Av veronika wall - 12 januari 2014 09:44

Idag är det minsann ingen vanlig dag utan det är min stora tös nellys födelsedag . Tänka sig att hon nollar idag Hon blir 10 år idag Jävlar vad tiden går alltså ? o äldre blir jag haha.Hon väcktes idag med att vi sjöng för henne o gav henne frukost på sängen med massa presenter ? Hon blev jätte glad .Idag blir det tacos med någon god efterätt det önskades utav nelly ?.Nu ska jag minsann ta mig en god kopp kaffe o njuta utav dagen .Jag mår väl si sådär på antibiotikan men hoppas nu den hjälper , så jävla tradigt att ha ont o känna sig helt off .verkar vara en envis infektion jag har .Allt startade pga en tandvärk som jag gått med i ca 4 månader grrr Jag har mig själv att skylla för jag inte gick tidigare till tandläkaren .?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards