vonkydonky

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Hej ...det var ett tag sedan jag bloggade hihi

Av veronika wall - 25 januari 2014 18:14

Oj kanske dags att blogga litta .Fanny har varit dålig rätt mycket nu den sista tiden med diverse magåkommer tycker jag o även feber har det varit Hoppas det vänder ...inget kul att vara borta så mycket från jobbet pluss att det är inget kul att se dom små liven vara sjuka iheller .Peppar peppar har hon nu blivit frisk igen .Idag fick jag minsann hoppa in o jobba då hon som brukar jobba var sjuk .Allt rullade på som det skulle men på helgerna är det mycket mindre att göra hihi speciellt i restaurangen .Väl himma gjorde vi en enkel middag kycklingsallad med baguetter o smör jum jum o sen blev det ett glas rött till det .Snart blir det väl godis tajm skulle jag tro Ha en trevlig helg vet jag puss på er .Har fortfarande problem i munhålan min pga dålig tandstatus ett jävla mög säger jag man lever i stort sätt på panodil haha Men det blir bättre med tiden skulle jag tro ?????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards