vonkydonky

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av veronika wall - 1 februari 2014 17:15

Vissa dagar är bara helt fuck upp o vissa dagar är bara ok varför kan ingen dag bara vara fantastisk .Varför kan jag själv inte bara styra min hjärna .Jag vill kunna känna lugn känna glädje känna att jag duger att det jag gör faktiskt är bra Jag ser hela tiden bara det dåliga o det negativa .Att jag har adhd syns kanske inte direkt utanpå men jag kan säga att det är en ständig kamp inom mig varje dag .Jag är så himla rädd för att göra bort mig o göra fel varje dag .Glömskan hatar jag mina inpulser skrämmer mig Att inte kunna slappna av gör att jag ständigt få ont i själen kroppen ja gud vet vad .Tänk om det fanns ett mirakel piller , det hade fan varit bättre än att vinna högsta vinsten på lotto .Jag önskar ibland att jag föddes i en annan kropp slippa alla dessa känslor vad det nu innebär.Varje dag har jag en ständig kamp inom mig , att överleva dagen på ett bra sätt.

Av veronika wall - 1 februari 2014 12:44

Vaknade typ vid nio käka frukost intog kaffe.Tvättat två maskiner nu frostat av frysen lillan vilar middag en av töserna har dragit till en kompis .Sitter nu o bloggar o funderar på vad man ska ha till middag hmm ja dagen rullar väl på som den ska tycker jag .Hjärnspökena spelar sina spratt emellan åt med men det är ju som en vanlig dag haha Jag har även spelat på hästarna hoppas nu att jag vinner en stoooor summa pengar .nä nu ska jag gå o göra litta nytta igen hej svejs

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards