vonkydonky

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av veronika wall - 8 februari 2014 19:16

Idag har varit en såndär riktig slappe dag o just sådanna dagar gillar inte jag, för just då kryper rastlösheten på en haha .Jag har typ tvättat 2 maskiner tvätt o småpillat lite här o där ....Resten av tiden har bestått av att sitta i soffjäveln ?I övrigt har barnen umgåtts med kompisar o lillan hon har typ bara dragit fram massa saker lite här o lite där .? Men det hör ju till när man har små barn haha.Ikväll får man väl kolla på melodifestivalen fast det brukar vara dåliga bidrag .Nu ska jag gå o ta mig en kopp kaffe tror jag .Ha det o ta vara på det ni har ....

Av veronika wall - 8 februari 2014 09:54

Nu tänker jag bruka allvar med att prova ta ett natur preparat som heter Eyeq omega .Jag har adhd mm som jag kämpar med varje dag och jag kan säga att det är fan ingen dans på roser direkt .För snart ett år sedan slutade jag med min adhd medecin ritalin pga att jag fick gå på rätt hög dos för att få någon effekt men det accepterade visst inte mitt hjärta utan jag fick problem med T-förändringar i hjärtat Typ en slags hjärtsvikt om jag förstod läkarna så menas det att hjärtat stanna o sen rusar iväg sen fick jag även andra problem med men .Jag ville fortsätta med dom men fick strängt nä för dom kunde inte garantera hur det hade slutat .Har hör av flera att dessa Eyeq faktiskt fungerar så vi får väl se jag verkar ju inte ha nåt val hehe för jag orkar fan inte känna mig som jag gör .Nu har jag gått på dom i 4 dagar 6 kapslar om dagen svårt att säga nåt om dom än .Jag är med i ett par sidor på facebook där man kan prata med andra som också har adhd o annat rätt intressant att få dela erfarenheter o få se att man inte är ensam om sina problem .Jag kan inte förstå mig på dom som säger att dom är stolta över sin adhd .För det är ju fan inget jag är stolt över direkt .Att ständigt känna sig som en tornado inombords är skitjobbigt att alltid se saker om sig själv på ett negativt sätt att sällan känna lycka osv Varje dag har man liksom en städig kamp inom sig att öveleva dagen .Jag känner mig oftast värdelös hehe .Något jag prioterar högt är mitt jobb som jag dagligen kan lägga min energi på att känna att jag presterar nåt att jag faktiskt duger ? ja jävlar vad jag pladdrar på nä nu ska jag äta frukost o sen göra någon nytta idag .tjofrejs?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards