vonkydonky

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av veronika wall - 9 februari 2014 20:52

Känns som jag hamnat i en deppritions svacka Känner mig helt jävla off i själen min .Känner en ständig oro , ledsamhet jag gud vet vad .En jobbig känsla helt enkelt ...en känsla som e svår att styra när den väl griper tag i en .jag har gått igenom detta så många gånger , men tyvärr vänjer man sig alldrig .Lika jobbigt var gång .Tror jag ska ta mig en varm dusch o försöka koppla av i soffan sen en stund innan sängen kallar .Måndag imorgon ny vecka nya tag o hoppas verkligen att barnen håller sig friska ?känns hemskt att vara borta från jobb så mycket .Har ju varit hemma en hel del med lillan? nu de senaste veckorna .Men men tyvärr är det ju inget man kan styra över .Öskar alla en fin vecka ....kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards