vonkydonky

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av veronika wall - 12 februari 2014 19:47

Då dagis har varit stängt idag pga planeringsdag har jag varit hemma med lillan o myst idag .Vi vaknade inte föränns vid halv tio riktigt skönt var det hehe .Sen vart det bara till att inta frukost .Fanny åt sin favorit gröt o själv tog jag två knäckebröd .Efter det klädde vi om en möbel o storstädade ...Vid 12 tiden intog vi en liten luch som bestod av köttbullar potatisbullar o lingon .Fanny ville sen gå o vila o då passade jag på att torka alla golven .När hon väl vaknade så tog vi på oss o gick till ica för att handla lite , sen gick vi hem igen Väl hemma så badade fanny en stund .När hon var klar började vi laga mat spagetti o köttfärssås , när väl alla kommit hem så var det bara att äta ? alla slukade isig det var visst uppskattad mat idag hehe .Efter middagen diskade jag undan lagade lite kaffe o bakade mina favorit chokladbollar som vi kanska fikar utav sen? annars tar vi det imorgon .Nä nu får ni ha en trevlig kväll för det ska minsann jag ha puss på era nosar .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards