vonkydonky

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av veronika wall - 5 mars 2014 15:21

Mina töser ville inte längre vara blondiner , så dom ville färga håret o ja jag gick med på det .Dom blev jätte nöjda ....Känns riktigt roligt Bild på andra tösen kommer senare då hon fortfarande e i skolan

Före o efter...

Av veronika wall - 5 mars 2014 13:07

När jag väl kom dit till läkaren fick jag lugnande inför operationen blev bara lite groggy men var klar i huvudet ändå .Sen satte dom massa lokalbedövning överallt på foten som gjorde svin ont .sen när han skulle sätta snittet så gjorde det svin ont så det blev mer lokalbedövning .Sen när läkaren började såga i benet så gjorde det ont som fan igen så det blev ännu mer lokalbedövning .Tillsist lyckades bedövningen ta ordentlig skönt var det haha.Det visade sig visst att jag hade även en inflammation inne i leden men förstod inte riktigt vad läkaren ville ha sagt med det , men det skulle visst vara lungt ändå .Ja det var en upplevelse i sig hehe.Nu väntar jag bara på att bedövningen ska släppa o den jävla smärtan ska komma smygande .Fått lite olika verkpiller o morfin som jag ska ta med några timmars mellanrum puss på er....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards