vonkydonky

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av veronika wall - 7 mars 2014 12:24

Shit vad jobbigt det var att ta sig till vårdcentralen ont som in i helvete har jag i fotjävlen .Blev undersökt visade sig vara bronkit fick inhalera där två omgångar med en kvarts mellanrum .Fick utskrivet inhalater med brickanyl o mollipekt slemlösare o ska även ta coccillana pluss mina andra piller panodil ipren morfin känner mig snart som ett apotek alltså .jaja nu ska jag sova känner mig fan helt väck i huvudet .Trevlig helg vet jag .....

Av veronika wall - 7 mars 2014 09:34

Fan alltså ...jag blir så jävla trött på alla dessa bekymmer .Ont som in i helvete pga operationen o nu ska jag till vårdcentralen för misstänkt lunginflammation .Ja vad fan ska man säga grrrrr När fan ska man få njuta utav livet nån gång .Känns som jag är mer död än levande haha .ligger i sängen med högläge för foten , snacka om tråkigt plus då denna äckliga slem hosta hosta upp lite blodblandat varigt slem .Annars händer väl inget speciellt .Jag saknar jobbet som fan fast jag bara varit hemma två dagar .Känner mig så himla ensam o övergivet .Nä snart ska jag bege mig till vårdcentralen undra hur det ska gå kan ju fan inte stödja på foten pluss att den gör så inihelvetes ont när den inte ligger i högläge .Så nu har jag fått gnälla litta hej svejs

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards