vonkydonky

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av veronika wall - 10 mars 2014 16:26

Enligt doktorn så foten bra ut han trodde att stiftet irreterade lite o att jag har lite fel på mina smärtsignaler typ , vad han nu menar med det haha jaja lite konstig är man ju .Han gav mig mer morfin som jag skulle ta i ett par dagar till sen trodde han att det skulle lägga sig lite .Jag passade på att ta en bild på foten när dom tog av bandaget se vilken fin fot jag har nu om ni bortser från svullnaden o stiftet hihi det blir nog bra i slutändan

Av veronika wall - 10 mars 2014 08:41

Ringde läkaren ang smärtan i foten dom ville att jag kom in för en koll dom misstänker infektion så dom sa att jag måste komma in ,man ska visst inte ha så sjukt ont som jag har när det är 5:e dagen efter op .Håll nu tummarna för fan att det inte är så kompliserat Jag blir lite orolig nu ...

Av veronika wall - 10 mars 2014 07:43

Idag blir min underbara son 16 år gammal , ett stort varm grattis till honom .Tänk vad fort åren går alltså .Tänk att från att vara en liten plutt o nu helt plötslig vara en stor stilig kille hihi .Mina barn börjar bli stora , vilken underlig känsla men ack så underbar .Tänk att just jag lyckats skapa 4 underbsra barn .Annars vad som gäller min opererade fot så kan jag bara säga ONT som fan fortfarande .Jag får väl ringa läkaren o höra vad han säger om det hela om det är normalt att fortfarande ha så ont .Jag kan fortfarande inte stödja på foten utan hopparrunt på kryckorna när jag väl behöver upp o göra nåt .Snacka om frustrerande. Saknar jobbet o den sociala biten tradigt att bara gå hemma o strösa .Hoppas jag inte blir sjukskriven så länge o att jag snart är på g igen .Jag är så himla tacksam för min man som ställer upp som han gör , vad skulle jag gjort utan honom .Du är min ängel ska du veta puss på dig .Annars händer det väl inte så mycket för tillfälligt merän att jag bara ligger o tycker synd om mig själv haha....Önskar många en underbar måndag....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards