vonkydonky

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av veronika wall - 12 mars 2014 10:16

Vaknade imorse runt 09 helt jävla fuckt up utav morfinet , ont i foten som in i helvete har jag med fortfarande känns inget bra .Börjar känna mig helskum i hela kroppen .Just nu känns allt hopplöst meningen var ju att smärtan skulle lägga sig 3:e dagen efter op men nu har det ju fan gått en vecka fortfarande lika ont om inte ondare .Var hos läkaren i måndags han tittade utvändigt på foten o sa att han inte såg något konstigt utan gav mig bara mer morfintabletter .Han menade pp att man skulle inte ha så ont som jag beskrev så han misstänkte att det var fel på mina smärtsignaler .Det köper faninte jag för det gör verkligen svin ont .Känns förjävligt att inte känna sig betrodd , för så kände ivarjefall jag det .Man ska även kunna belasta foten lite nu kunna gå på hälen typ , det kan jag bara säga att det kan fan inte jag det gör sjukt ont .Jaja det är väl bara att härda ut så får vi väl se vart detta onda leder till .Men normalt kan det fan inte vara .Men man får väl snällt lyssna till vad läkaren säger han vet väl bäst hoppas jag .Solen skiner utanför det ser härligt ut , tror ni att våren e på väg nu ? Man kan ju hoppas ivarjefall hehe Nä nu ska jag knapra vidare på mina morfin piller o hoppas på att detta eländet vänder snart .Jag står fan snart inte ut längre .hej svejs på er mina kära läsare vem ni nu må vara ....Ber om ursäkt för mina tradiga inlägg om min onda fot hehehe

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards