vonkydonky

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av veronika wall - 13 mars 2014 21:32

Fortfarande svin ont i fot jäveln men men jag får väl stå ut ett tag till vill ju inte vara en jobbig patient som ringer o beklagar sig hela tiden då dom ändå inget gör meränn ge mig mer morfin bara .Var hos en läkare på vc idag pga andra märkliga krämpor som jag dragits med ett tag nu ja listan är väldigt lång men skitsamma Hon bad om att få ta ett borelia prov eftersom många av mina skumma krämpor påminner om det .Jag satt som ett stort frågetecken .men men testet är taget så nu är det väl bara att vänta o se .Jag har en del neurologiska tendenser med bla tillfällig ansiktsförlamning svullna ögon med mycket mycket mera .Jag vet snart fan inte längre vad jag ska tycka om allt längre .Annars har väl dagen rullat på med att bars ligga ner o inte göra ett skit o sovit lite där emellan .Känner mig helt orkeslös o värdelöst hsndikappad med denna jävla onda klumpfoten som jag har nu för tillfälligt haha God natt på er nu för nu ska jag sova litt o se till att morgondagen blir litta bättre .Gubben min var gullig o handlade lite tidningar till mig igår så nu har man lite att läsa såäven korsord att lösa

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards