vonkydonky

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av veronika wall - 16 mars 2014 18:04

Nu så här på kvällskvisten har jag lyckats ta mig fram utan kryckor yippie men det går ju dock inte fort att ta sig fram precis men jag ser det som ett gott framsteg ivarjefall , det gör iförsig jätte ont när jag gått på den men det överlever jag .För en lite stund sedan samlades hela familjen o avnjöt varm nyponsoppa med glass o mandelbisvier , fan vad det var länge sedan man åt det gott vsr det med Ja dagen idag har varit helt okej tycker jag ändå ....Nä nu ska jag hålla kväll tillsammans med min underbara familg God kväll på er

Av veronika wall - 16 mars 2014 15:13

Titta vad jag fick idag utav en go vän till mig o familjen som kom förbi på ett kaffe besök Han gav mig en jätte fin blomma o 1 liter whisky är han inte go så säg .

Av veronika wall - 16 mars 2014 10:48

Sitter här o funderar på att shit vad livet heltplötsligt kan bli komplicerat .Från att kunna hantera en vardag relativt normalt till att knappt kunna göra ett skit .Har gjort en planerad op i min fot då jag har halux valgus med en sneställd stortå.Nu snart två veckor efter op:n har jag fortfarande inte återhämtat mig utan sitter här nu med en fot som värker nåt fruktansvärt .Jag kan inte ens stödja på foten än .Men enligt läkaren ska man kunna gå på foten 4; e dagen efter op; n så han trodde att det var fel på mina smärtsignaler.Jag börjar bli lite smått orolig .Tänk om min op är en av dom 3% som går åt helvet .Min vadmuskel har börjat förtvina jag börjar tappa muskulaturen så smått i benet känns det som .Ska på mitt återbesök nu den 26:e mars tre veckor efter op:n o ta stiftet o stygnen får väl se vad läkaren säger om det hela då .Håll nu tummarna för fan att allt ser ok ut.Nu när man känner sig otillräklig pga foten har min deppritionssvacka börjat komma krypande igen .Ingenting känns kul just nu .jag kan inte vara uppe för länge o hoppa runt på kryckorna för då blir foten blodfylld o det gör fruktansvärt ont .måste ha den i högläge helst för att slippa den värsta smärtan , ja vad ska man säga .Att ha adhd o vara stillasittande är inte heller en bra kombo haha raslösheten har stigit fruktansvärt , det liksom kryper i hela kroppen .En bra träning för mig att kunna ta det lungt hmmm NOT Hatar verkligen detta .....ta det lungt har alldrig funnit hos mig , jag mår som bäst när jag håller igång.Nä nuska jag sluta gnälla o fortsätta ta det lungt i soffan min .

Av veronika wall - 16 mars 2014 08:24

Helt ärligt så skiter jag i om det regnar eller om det är sol .haha här kommer prognosen

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards