vonkydonky

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av veronika wall - 17 mars 2014 19:30

Idag lagade sonen middagen riktigt gott blev det han gjorde kasslergryta med svamp paprika lök, chilli, grädde o diverse kryddor till detta serverades ris.Det uppskattades av alla i familjen .Duktig pojk man har hehe ...Jag har provat på näs sköljning idag då jag fortfarande har problem med näsa o svalj .Ja det var väl inte den bästa upplevelsen men men hjälper det så är det ju värt att fortsätta .Lillstumpan har gått o blivit förkylld hoppas nu det inte leder till nåt , utan att det bara är en lite förkylningsom går över fort igen .Annars har dagen varit som dom andra legat i soffan stärsta delen av dagen pga foten .Ha en trevlig måndagkväll mina kära o trogna läsare

Av veronika wall - 17 mars 2014 09:22

Precis vaknat steg upp för att kolla vädret eftersom dom sagt nåt om snöfall o kyla denna vecka , men det verkar ju fan inte stämma alls ,i varjefall inte här nere i södra skåne .Här är det typ 8 grader med lite sol då o då .Kanske har vi turen med oss att våren är här för att stanna .Hoppas det är så , jag hatar kyla .På tal om foten så kan jag nu ta mig fram med myrsteg utan kryckorna imellanåt men det gör sjukt ont fortfarande .Barnen har gått till skolan o lillstumpan dagis själv liggee jag bara här i soffan o rastlösheten bara stiger haha.Men men det få ju gå trots allt .Helgen har varit bra tycker jag , det har varit mycket mys med familjen .Saknar mitt jobb som fan o mina kolleger hoppas jag återhämtar mig fort så jag kan bli fitt for fight igen .Nä nu ska jag gå o ta mig en kopp kaffe o kanske lite frulle så man piggnar till lite .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards