vonkydonky

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av veronika wall - 22 mars 2014 16:18

Efter många timmars väntan med massor av fjärilar imagen har han varit inne o sjungit .Han gick tyvärr inte vidare denna gången då han tappade texten o klantade till sig lite förmodligen för att nerverna tog över litta .Men jag är grymt stolt över honom att han vågade genomföra det .Måste säga att det var strongt gjort av honom .Jag är verkligen stolt mamma .Det känns även skönt att han tog det bra ändå Han sa det blev liksom lite blackout när man väl skulle in o sjunga .Annars har väl dagen gått sin lillagång Lillfisen har varit på ett riktigt bushumör idag hon har bara gjort en massa rackartyg , men men sådanna dagar får man snällt räkna med hehe .Snart ska det dukas fram lite godis o hållas lördagskväll .Sitter nu i soffan med lillan jag med mobilen hom med ipaden .Godkväll på er allihopa

Av veronika wall - 22 mars 2014 08:09

Idag är sonen min på Idol utagningen , hoppas det nu går bra för honom .Mannen körde dit honom tidigt imorse .Jag håller tummarna o tårna för honom .Han kom till oss för en vecka sedan o sa att jag tänker söka till idol o vi stod som frågetecken .Då han hittade en låt som han ville sjunga har han nu övat o övat .Det låter jätte bra när han sjunger .Han är som sin far har musiken i blodet .Vi får väl se senare idag hur det har gått .Annars är det väl lite si o sådär med mig själv .Fanny vaknade med full energi o dom andra töserna är inte hemma då dom sovit över hos kompisar.Nä nu ska jag försöka göra nåt litet trots foten .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards