vonkydonky

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av veronika wall - 31 mars 2014 16:09

Lillstumpan har varit lite små krasslig med rälig hosta o snuva likaså mannen min .Imorse visade det sig att lillstumpan hade feber så hon fick bli hemma , inte det lättaste med min sjuka fot .Men hon har verkligen varit guda snäll .Hon har rätt hög feber från o till inget kul alls då hon inte har så mycket energi o ork .Hon dricker mycket o det är ju det viktigaste .Hon ville så gärna gå ut o trots min knäppa fot lyckades jag ta mig ut med henne en liten stund vi satt o mös en stund i trädgården .Hon var så himla nöjd .Vad gör man inte för sina barn .På fredag ska jag till sjukgymnasten för att träna upp min fot så det återgår till sin normala fuktion , jag vill verkligen börja jobba igen ....Nu ligger lillstumpan helt utslagen i min famn med hög feber min lilla stackare .Snart kommer väl gubben hem också saknar honom .här kommer lite vårbilder

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards