vonkydonky

Alla inlägg den 6 april 2014

Av veronika wall - 6 april 2014 11:09

Det var ett tag sedan jag skrev nåt här , så jag tänkte att jag avlägger några rader nu .Denna veckan har varit lite kämpigt , lillstumpan har haft jobbigs problem med luftvägarna .Jag har varit ett par gånger på vårdcentralen för kontroller på henne o hon har fått inhalera ett antal gånger där hemma o hon dricker cortison lösning varje dag plus att hon inhalerar 2 andra sorters medecin hemma .Det har väl blivit lite bättre men långt ifrån bra än .På måndag ska hon på en kontroll igen .Dom misstänkte inflammatorisk asma i samband förkylnings virus .Själv går det väl sakta men säkert frammåt med foten .Har fortfarande ont i den o jag går lite fel med den men det blir väl bättre hoppas jag .Går hos sjukgymnast nu som ger mig övningar som jag ska göra flera gånger dagligen .Känner mig även lite trasig i själen svårt att sätta fingert på vad det beror på men jag är en expert på att förtränga saker o ting .Men det blir nog fan bra haha .Längtar så tills jag kan börja jobba igen så man kan få nåt annat att tänka på .När man bara går hemma hela dagarna blir det lätt att man börjar grubbla o man blir så jäkla lätt uttråkad .Nä nu ska jag försöka göra nåt vettigt vi får väl se vsd det blir .Puss på er .usch imorgon ska jag till sjukhuset i göra gastroskopi ingen höjdare direkt att få ner en kamera i magen men jag har gjort det ett antal gånger förr så det ska nog gå vägen hoppas bara att dom drogar mig så mycket att jag inte är så mycket vid medvetandet .För att svälja ner denna kamera är en mardröm .hej svejs.Muggen på bilden fick jag av en kollega fin va haha Den drick det kaffe ur varje dag nu

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards