vonkydonky

Alla inlägg den 13 april 2014

Av veronika wall - 13 april 2014 10:18

Godmorgon eller godmiddag , skitsamma haha .Steg upp idag med lillstumpan vid halv sju då hon var pigg o ville upp så vi gick ut i soffan o mös en stund o läste en saga så gubben kunde få lite sovmorgon.När väl kaffe runnit ner var det dags att ta sig en kopp o ge sig ut att röka den där meningslösa ciggen i kylan .När alla väl hade vaknat så käkade vi frukost ...Idag ska dom två stora töserna iväg på påskpyssel det tycker dom ska bli kul , själv ska jag ligga o kurera mig (ja jag känner mig som en jäkla latmask)haha.Foten har även blivit lite bättre så det känns skönt stortån är lite stel fortfarande men det får jag nog räkna med ett tag till framöver .Men det gör inte lika ont längre .Ser fram emot att få snart börja jobba igen ...Ledsen att det blivit lite tråkiga inlägg den sista tiden men men livet är ju inte alltid på topp .Kramiz

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards