vonkydonky

Alla inlägg den 23 april 2014

Av veronika wall - 23 april 2014 22:22

Det gick jätte bra på jobbet tyckte jag trots foten gjorde ont .Det tråkiga var att vid middags tid kom chefen o sa att dagis hade ringt ang Fanny , hon har feber o hostar räligt .Jag trodde jag skulle flippa ut , det blir till att vara himma igen .Nu ikväll somnade hon o då började helvetet .Hon hostade o hostade så hon hela tiden klöktes så till sist ringde vi sjukupplysningen o skulle rådfråga om vi kunde ge henne nån hostmedecin trots vi inhalerat henne med två olika medeciner om vi kunde blanda alltså , då sa hon att hon tyckte vi kunde åka in till akuten så hon inte behöver hosta hela natten så vi tog på oss o skulle ge oss iväg ,O då kom ett riktigt anfall där hon tappade andan helt då ringde gubben 112 o jag bara tog henne med ut utomhus o skakade om henne så hon började andas igen sen blev vi ute tills ambulansen kom efter ca 10 minuter var dom här o tog emot oss dom kollade hennes syre tillförsel o den var bra o dom lyssnade på henne o det lät ok dom ringde en läkare o rådfråga om vi skulle åka in med ambulansen men hon hade piggnat till efter hon varit ute en bra stund så dom åkte igen o sa att vi kunde avvakta att åka in om vi ville , vi får väl se hur natten blir .

Av veronika wall - 23 april 2014 05:47

Nu jävlar ska denna kvinna börja jobba .Känns lite pirrigt jag har trots allt varit borta i 6 veckor .Foten känns inte helt bra än , den svullnar lite då o då o gör ont men den har trots allt blivit lite bättre .Så det går nog åt rätt håll hehe .Skönt att komma tillbaka till vardags livet .Att gå hemma så länge gör en så fruktansvärt rastlös samtidigt som lat , ja vilken kombo säger jag haha .Typiskt när man har den här förbannade adhd:n .Ha en fin dag allihopa kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards