vonkydonky

Alla inlägg den 30 april 2014

Av veronika wall - 30 april 2014 20:13

Är inne i en jobbig period just nu , mer än vanligt .Vet ej riktigt vad det beror på , jag känner en inre irretation o frustration o agrivissation , känner mig värdelös på många sätt .Jag kan liksom inte hitta någon inre ro .Jag längtar verkligen så till sköterskan ska höra av sig ang medecinering utav elvanze .Hoppas det funkar bättre än ritalinen .Medecin för att mildra min adhd .Jag får sådanna hemska skov där jag har svårt att hantera saker o ting med mig själv .Jag känner mig väldigt hyperaktiv o skakig kan inte koncentrera mig riktigt på det jag gör , jag känner mig missnöjd med saker jag presterar osv .Varje kväll känner jag mig ledsen inombords utan anledning .Nervplitorna har blossat upp i ansiktet med o det får mig att må ännu mer dåligt .Jag känner mig som en dålig mamma .Ja herregud listan kan bli lång .Just nu önskar jag att jag var mer normal o inte behövde känna såhär .tjejerna är uppe o kolla majbålet med sin pappa kommer väl hem om en stund .Själv ligger jag o myser med lillstumpan hon var sååå trött idag efter dagis visiten hehe .Det är ju trots allt långa dagar för henne, men hon stormtrivs o det är guld värt .Jobbet rullar på som det ska o gäster verkar nöjda o det känns bra .Jag verkligen älskar mitt jobb o jag är såå himla glad över det ...det känns kul när folk uppskattar det man gör fast jag själv oftast ser ner på mig själv haha .Hoppas mitt måeende snart vänder till det bättre o att jag ksn få känna lite mer inre ro .Lite extrA orolig är man idag med då min son är i väg med kompisar på valborgsfirande , med det ska nog gå bra hoppas jag .Önskar alla en trevlig valborg.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards