vonkydonky

Alla inlägg under april 2014

Av veronika wall - 18 april 2014 19:00

Gick till närmsta lekplatsen eftersom jag inte klarar gå för långt med fotjäveln men ungarna verkar ha kul haha

Av veronika wall - 18 april 2014 16:17

Vaknade i morse gick upp o tog mig en kopp kaffe sen var det dags för frukost. Barnen har varit ute o lekt .Själv fixade jag till ungarnas påskägg .Lillfisen fick en fin sparkcyckel så glad o stolt hon blev , härligt att se .Här kommer lite härliga bilder .Min stora påg är händig haha han har gjort högtalare till mobilen på pringels chips paket haha .Glad påsk....

Av veronika wall - 17 april 2014 18:46

Känner inte för att skriva idag ..Glad påsk ....

Av veronika wall - 16 april 2014 20:01

Iförmiddags var jag på möte i trelle hulla sen åkte jag med gubben in till jobbet eftersom jag ändå skulle på återkontroll ang min opererade fot .Det var jätte skoj att få träffa alla kollegor o gäster plus chefen så klart , saknar dom .Läkaren kollade min fot o sa att varför jag fortfarande har ont o inte kan röra stortån beror på att jag har inflammation i ledkapslen så han gav mig en kortison spruta rakt in i leden , fy fsn vad ont det gjorde.Enligt honom skulle det hjälpa 1 månads tid o blev det inte bättre om 1 månad skulle jag höra av mig igen o få en ny spruta.Nästa vecka börjar jag jobba igen och det ska bli skoj att komma igång .Läkaren trodde att det skulle inte vara nån större broblem , men jag kommer ha ont o kan bli lätt trött i foten .Sen var det him hämta fanny på dagis äta .Nu sitter jag i soffan o pustar ut haha .hej svejs

Fanny har påskpysslat på dagis ...

Lillstumpsn borstar tänderna .

Av veronika wall - 16 april 2014 09:49

Vaknade för en stund sedan , hade svårt att somna igår .Var lite orolig för min 16 åriga pojk då han hostade så intensivt så han spydde han har varit krasslig från o till i ett par veckor nu men igår tog hostsn priset .han fick sen jätte ont i rebenen men till sist lyckade han somna.Ringde vårdcentralen idag men dom hade tyvärr inga tider idag utan han fick en imorgon fm vi får väl se hur hsn klarar sig idag annars får det bli jouren ikväll .Stackars påg.Elakartade virusar som går verkar det som .Snart ska jag bege mig till ett möte av nåt slag ett litet privat sådant så nu får jag gå o fixa till mig lite haha så man ser lite anständig ut .Önskar alla en fin dag

Av veronika wall - 15 april 2014 15:06

Fick ett kanon besked i dag från min läkare ang adhd medecinering pga min förra medecinering med ritalin påverkade hjärtat ska jag nu istället få prova ett annat preparat med annan substans Metamina (elvanse) ska bli spännande .Nu väntar jag bara på att få en tid till sjuksköterskan sen är tanken att jag ska börja .Men denna gång kommer dom ha mig under ständiga kontroller med EKG.Nackdelen med denna medecin är att den ingår inte i högkostnadsskyddet ,det innebär att jag själv får bekosta läkemedlet 30 tabletter kostar mellan 700 o 1100 men om dom funkar är det värt vartenda krona , men fan vad dyrt det ska vara .Det tråkiga beskedet är att jag är under en ny utredning ang cellförändringar fick ta en hel del nya prover som ska skickas på analys hoppas nu det inte visar nåt allvarligt , man blir ju smått nervös .Men men jag får snällt vänta till jag får svar o besked av läkaren .Hon sa att jag inte skulle oroa mig i onödan utan att vi får vänta o se när svaren kommer o gå vidare därefter vad hon nu menade med det .Hon sa att behövs du opereras så får det bli under narkos ,allrig i livet går jag med på det .Ja herregud vad livet ibland kan bli komplicerat .Nä nu ska jag iväg o hämta gubben min .Hej svejs

Av veronika wall - 15 april 2014 08:42

Idag blev det till att stiga upp tidigt då jag behövde köra mannen till jobbet eftersom jag behöver bilen idag.Tyvärr har den andra bilen pajat så den väntar bara på slakt nu hehe .Jag har en del läkarbesök att göra idag vi får väl se hur dom går .Vilket underbart väder det ser ut att bli idag härligt.Skönt nu när vi gått mot ljusare tider man känner sig genast lite gladare inombords . .Jag gillar inte höst o vinter perioden den är så himla mörk o trist . Kram om era hjärtan o ha en fin dag

Av veronika wall - 14 april 2014 13:10

Haha skulle kolla på väder appen hur många grader varmt det är ute idag , gissa om jag blev paff 45 grader , jo det låter ju rimligt hahaha NOT ....Ja vad fan säger man numer litar jag inte ett skit på dom mer .Dessa jävla appar som säker många andvänder verkar ju vara rena bluffen eller vad säger ni .Tacka vet jag termometer som man har där ute .9 grader visar det låter fan mycket mer troligt .

[Bild]

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards