vonkydonky

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av veronika wall - 8 maj 2014 20:24

Idag är det min underbara mans födelsedag , Grattis min älskade livskambrat hoppas din dag har varit fin .Jobbedagen har varit bra som vanligt , har nästan jämt roligt på mitt jobb då man ibland upptäcker lite roligheter här o där pluss att mina arbetsuppgifter är roliga i sig . .Idag hade jag med mig banan som jag ibland äter till lunch gissa vad som hände haha kolla in fotot jag tog så förstår ni .På jobbet skojar vi en hel del med varann o just idag var min underbara chef igång hahaha ..Jag måste säga att det är en av dom bästa chefer jag haft , han är en väldigt jordnära människa o lätt att ha att göra med .Han är både allvarlig o skämtsam o det är så chefer ska vara tycker jag .Nä nu ska jag fortsätta mysa med min födelsedagsgris hej svejs .Nu är det bara en arbetsdag till sen ledig lör o söndag gutt.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards