vonkydonky

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av veronika wall - 9 maj 2014 13:01

Fick samtal på jobbet idag ang lillan dom misstänkte ögoninflammation eftersom ögonen blivit röda o hon visa känslighet mot ljus pluss att ögonen har blivit geggiga .Imorse när hon lämnades visa hon inga tecken alls på nåt .Skumt .Jag slutförde det jag höllt på med o skörde iväg till dagis .När jag mötte lillan så såg jag direkt hur hennes ögon var röda o grumliga .Väl hemma somnade hon direkt .Nu när hon vaknade var där en del gegga men nu har vi tvättat av ögonen lite med ljummet vatten .Tradigt att hon blivit kass igen .Men men inget att göra nåt åt , tur det är helg snart så hon kan kurera sig mitt lilla ?Hon är även lite rosig om kinderna .

Av veronika wall - 9 maj 2014 06:29

Då var det en jobbedag till sen ledig två dagar , härligt .Sovit gott , ja det kan man väl säga haha sovit som en stock .Tradigt väder vi fått med vad fan gör det litta regn skadar väl inte .Nä nu har jag fan inte tid med detta höres kanske litt senare .Shilla gutt vet jag puss....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards