vonkydonky

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av veronika wall - 15 maj 2014 20:34

Kan ni tänka er att det redan är fredag imorgon ! Shit vad tiden går fort alltså .Vädret idag har varit helt fantastiskt , hoppas det håller i sig hela helgen när man är ledig så man kan få njuta lite ut av det .Livet i allmännhet går väl litta upp o ner som en bergodalbana haha , så är det säkert för dom flesta , men har man då Adhd som jag så blir det lite extra kaos inom en ,där man kan ha svårt att reda ut vissa saker på ett enkelt sätt .Man gör istället det svårare för sig o sen ser man sig som värdelös istället haha fan vad snurrit det blev nu .Peppar peppar ta i trä har Fanny hållt sig frisk skönt e det både för henne o mig , för fanny älskar sitt dagis så jag mitt jobb .Sen när man kommer till dagis o hämtar henne efter jobbet så får man en underbart varm o gosig bamse kram .Min son har börjat träna på gymet o det är så roligt att tetas med honom för jag tränar med ,fast hemma o jag har större arm muskler än honom haha min goa påg men snart går han väl om mig .Mina andra två töser , ja dom gillar att sjunga så ibland har vi lite kareokekvällar riktigt kul fsktiskt haha .Som sagt livet rullar på som det ska... vissa dagar kanon vissa dagar mindre bra osv .Men som sagt jag är väldigt stolt över att jag har så underbart goa o glada barn o man förståss .Nä nu ska jag gå o mysa vidare med min underbara familj ha en skön kväll allesammans .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards