vonkydonky

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av veronika wall - 7 juni 2014 21:05

Har gått ca 7 km idag plus att gubben min hängde med även nelly o fanny .Nelly cycklade o fanny åkte vagnen så det blev rask takt ändå .Härligt .Känner av solbrännan som faaan nu , har köpt youghurt som jag tänkte kleta på o ligga med en stund nu så jag inte behöver lida inatt .Var försiktiga när ni solar för det tar som fan vill jag lova .Jag brukar inte bli så här bränd i vanliga fall .puss på era pannben vet jag så hör vi , nu ska denna tante unna sig ett glas rött tror jag

Härlig att sola men fan vad jag får lida för det nu grrrr...

Av veronika wall - 7 juni 2014 16:34

Vilket fantastiskt väder det är idag .Jag passade på att ligga o gassa i solen sådär en 3 timmar , men din jävel vad jag har bränt mig på benen grrr .Igår kväll vandrade jag i 1,2 mil härligt ska även göra det idag känns himla skönt att göra av med överskotts energin .Igår på jobbet gick brand larmet lite kaos blev det men allt var lungt det visade inte nån brand .Hade även sjuk mycket gäster på jobbet så jag hade att göra .Fuck vad snurrigt detta inlägg blev haha men som sagt det är sån jag är oftast .

Idag blev det fetaost biffar i lagom portion hahaha Gutt

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards