vonkydonky

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av veronika wall - 27 juni 2014 06:03

Som vanligt jobbar jag o står i , det har varit mycket denna veckan dels pga sjukdommar o semester o dyligt så det blir lite extra tryck på jobbet men det rulla på ändå .Igår när jag jobbade kände jag mig helt plötsligt skum , jag började helt plötsligt bli yr o svätten lackade plus att fick sjukt ont i mellangärdet o mådde sjukt illa satt en stund på dass kändes som jag skulle spy flera gånger o som jag bara skulle trilla ihopa men jag hade en pilla i väskan som jag tog mot illamåendet sen var det bara ut i restaurangen o ta hand om gästerna .Hoppas bara dom inte såg på mig att allt inte stod rätt till .IIllamåendet släppte lite sen men yrseln var kvar .Har haft en hel del hjärtklappningar från o till nu sen i tisdags där jag verkligen känner hjärtat rusar känner mig anfådd vid dom tillfällena pluss ett skumt tryck över bröstet , har även en del ryckningar i kroppen .Vaknade i natt svättigt o mådde sjukt illa igen .Nu på morgonen lika dant .Ska in o jobba idag med sen är det äntligen helg o ledig två dar .Hopps nu inte detta är nåt , jag har fan inte tid att bli dålig .Önskar alla en underbar dag , för det ska jag försöka ha ...Puss på er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards