vonkydonky

Alla inlägg under juni 2014

Av veronika wall - 1 juni 2014 17:01

Var i väg med sonen o in handlade en kostym till honom idag då han så gärna vill ha det på lärarmiddagen o skolavslutningen .Tänk att han redan ska gå ut 9:an jag fattar det knappt själv haha.Sen tog vi oss en fika paus på subway , gott som vanligt fast jag inte är så himla glad för köpemat .Jag har haft lite jobbigt med min mage denna helgen då den är stor som en fotboll o spänner pluss ett kraftigt illamåeende , kan vara min ibs som spökar men men vi får väl se om det går över .O näää gravid är jag dock inte om ni skulle tro det haha vi har minsann gjort barn vad vi ska hahaha.Lägger ut en bild på pågen min i sina stiliga kläder Ha en fin kväll allesammans

Visst blev han stilig ...

Av veronika wall - 1 juni 2014 08:45

Igår fick jag fint besök utav en barndomsvän till mig , blev lite paff när det knackade på dörren .Jag var så jäkla trött igår så jag gick inte upp föränns vid 11 eller nåt i den stilen haha .jag såg att min vän hade ringt på telefonen men glömde ringa upp efterson jag gick o la mig en stund till .När jag väl gick upp så helt plötsligt knackade det o där stod min goa jenny haha .Hon hade sin lilla dunboll med sig , ett riktigt litet charmtroll..Som vanligt snackades det en hel del .

En ritig liten sötis ...

Finfina Jenny hehe ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards