vonkydonky

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av veronika wall - 12 juli 2014 22:33

Ja ....alla människor har drömmar , Ja alla människor har varigt en dåre någon gång .Många drömmer om hus bilda familj eller att få vinna högsta vinsten osv .Vill ni veta vad min dröm är ....Det är att få känna mig Normal känna att jag inte behöver skämmas för den jag är .Att kunna vara stolt över vad jag lyckats skapa .Tänk ....jag har faktiskt lyckas skapa 4 fantastiskt underbara troll ungar haha helt jävla sjukt jag har även lyckats rida genom både storm helvete blod gud vet vad som finns ärrat i både hjärtat o själen min.Kanske e det dags att ge sig själv en käftsmäll o se till att ta tag i det .En gammal vän berättade att han har gjort det o det gör så in i helvetes ont o det är jag livrädd för , jag vill ju vara den där starka överlevaren som jag alltid varit ..Vem vet vad som händer när allt kommer upp till ytan .Usch ja vi får väl se haha ha en trevlig afton vet jag .....

Av veronika wall - 12 juli 2014 02:28

Trots mitt pissiga mående tog jag mig till svedala rocken för att träffa några bekanta ...Hade faktist rätt kul... Jag var nog fan den ända människan som var nycker där på hela stället seriöst haha .. vilken känsla alltå o r fan vad människor bli dryga när dom duckigt hahahaMen men folk får göra som dom vill det har var o en rätt till. .Har en rätt jobbig semester men men jag skapade den själv .Jag känner mig rätt fuckt upp just nu ....Fan vad jag pladdrar på.... nä ny dag imorrn o nya utmaninga .Ha det gott ni som fortfarande pallar kolla min tradiga blogg puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards