vonkydonky

Alla inlägg under juli 2014

Av veronika wall - 21 juli 2014 13:40

Trött som vet ni vad .Min energi är =noll idag .Förmodligen har jag väl varit förmycket i solen , inget bra...Men det går väl över .Annars chillar jag mest med ungarna o så .Gubben har bilen idag då han började jobba idag , pallade fan inte köra honom till malmö imorse .Men imorgon får det väl bli så .Annars blir man ju låst här himma .Har varit på några lekplatser nu på fm sen får det väl bli en runda till ica o handla en kall god slusch med ungarna o svalka sig med .Nästa vecka ska jag till farbror doktorn o kolla upp 3 leverfläckar, dom har förändrats litt så lika bra att checka ...Nä nu pallar jag fan inte skriva mer höres kanske ikväll ...

Av veronika wall - 20 juli 2014 18:29

Haft en jävulsk irretation inom mig typ hela dan , vad jag än har gjort känns bara så jävla jobbigt... tappat saker har jag gjort ,tankarna far omkring i huvudet Känner mig helt jävla fuckt up .Hoppas dagen blir bättre imorgon .Hatar verkligen hatar sådanna här dagar .Idag har jag helt seriöst inte gjort ett skit mer än tvättat några maskiner tvätt.Ungarna o gubben har fått roa sig själv idag .

Av veronika wall - 20 juli 2014 09:28

Ser ut att bli ännu en fin dag ....Får väl se vad vi hittar på med idag , stranden pallar jag nog fan inte idag .Känner mig rätt off efter all sol jag vistas i de senaste dagarna haha .Imorgon börjar gubben jobba efter 4 veckors semester , tradigt önskade att tiden inte gick så fort .Själv har jag två veckor kvar på min semester sen börjar allvaret igen .Nä nu ska jag inta frukost med familjen .Puss på er ....

Av veronika wall - 19 juli 2014 17:28

Nelly behövdes inte gipsas i går, röntgen visade i fraktur , läkaren misstänken att hon smällt i en ner o ligament därav smärtan .Men med lite vila ett par dar så går det nog över .Imorse begav vi oss mot stranden vid halv 10 var där lite merän 3 timmar .Riktigt jävla varmt var det, dock var jag den enda som badade dom andra bara plaskade o gick i med fötterna .Mannen har tyvärr bränt sig i solen så även sonen , men det är nog inte så farligt .Dom brände sig givetvis på de ställen vi glömde smörja in .Jörgen bröstet o magen hampus benen ..Nu ska vi festa till det med lite godis o bubbelvatten Bli nog fan gött .Ha en underbar lördag vet jag .Bjuder på litta sommarbilder idag igen ...

Av veronika wall - 18 juli 2014 20:55

Hej ...idag har det varit sjukt varmt , jag har fan knappt orka göra nåt haha men ute har vi varit hela dagen ändå både i sol o skugga Handlat o tvättat pluss haft vattenkrig med ungarna lillfisen hade övertaget .Fanny o storebror gick o handlade glass o hade glass stund Min stora tös har idag hos en kompis fallit av en stutsmatta med full kraft slog i armen väldigt hårt i en järnstång o landade sedan på armen o nu sitter hon o gubben på akuten i malmö visst e det härligt med barn .Nja vi får väl se vad läkaren säger .Ont som fan har hon ivarjefall.

Av veronika wall - 17 juli 2014 21:01

Haft en underbar dag på stranden men nästan hela familjen förutom då sonen som är på sitt håll .....jag o ungarna hade lite akrobatiska övningar haha .Ett stort pluss var att jag badade .Jag hoppade direkt ner i plurret när vi kom fram riktigt najs var det ...Ungarna älskar verkligen att vara vid havet ....Gubben min fotade som vanligt haha ..Råkade bli två lika dana bilder men skitsamma vem fan bryr sig hahaha .Nu ska jag minsann softa o ha det bra ....

Av veronika wall - 16 juli 2014 21:59

Idag har vi typ varit aktiva hela jäkla långa dagen .Vi har roat barnen i trädgården , en del av oss stack till stranden i skateholm hade nästan en hel strand för oss själva så jäkla najs ....Där hade vi även en picknick med krabbelurer vattenmelon & honungsmelon pluss kaffe o dricka till barnen .Vi fick även se en hel del grodyngel i bäcken som fans där ..Två av barnen följde tyvärr inte med då dom ville vara med sina kompisar men men så e det när dom börjar bli stora hahaha .Titta o njut av dom härliga sommar bilderna jag o mannen tagit ...När vi väl kom hem stack mannen o handlade till middagen ....Det blev grillade olika sorters kryddad korv på spett o grillad ananas pastapesto sallad & grilladde grönsaker .Nu sitter man här o känner sig helt slut .Snart kallar sängen Ha det vet jag ...

Av veronika wall - 16 juli 2014 20:04

      .......Nelle min stora tös tog bilden på mig ,Blev riktigt bra alltså ......

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards