vonkydonky

Alla inlägg under juli 2014

Av veronika wall - 10 juli 2014 13:05

Jag kan bara be om ursäkt till dom människorna som blivit sårade på vägen , det är absolut inte min mening .Men som många säker vet har vissa människor en extra svår väg att vandra den vägen kan vara både bra o dålig men oftast har den ett slut hehe .Jag har en hel del att reda upp under min 4 veckors långa semestee det blir en jobbig resa kan jag säga .Längtar så till att få börja jobba o slippa tänka .Orkar inte skriva idag då jag inte kan formulera det jag vill skriva så värst bra ...men till er som undrar mår jag ok.var rädda om er Just nu suger verkligen mitt liv fast jag har semester ....

Av veronika wall - 4 juli 2014 22:29

Måste bara få skriva ett par rader .... Tänk om det fanns en karamell som gjorde människan snäll . Varje gång de åt en bit så lät de bli att prata skit . Man borde tillverka ett klister som lagar nerver när det brister och lagar synen på en del som bara ser andras fel ....Tänk på den hahaha nu jävlar ska jag faaaan njuta utav min ledighet .

Tog denna bild med mobilen på mas i malmö .

Av veronika wall - 2 juli 2014 18:36

Nu har jag bara två arbetsdagar kvar ....Kom hem från jobb o mat på bordet visst e det härlig med en man som tar hand om mig haha .Efter maten gick vi ut en stund i trädgården o där är det fullt ös haha .Ha det vet jag .

Av veronika wall - 1 juli 2014 19:03

Hej o hå ...det var ett tag sedan jag lämnade ett avstamp här .Livet , ja det knallar på haha Har mått som en hussa dom senaste dagarna vet i fan vad som fattas mig .Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar tills det vankas semester för min del o guuuuud vad skönt det ska bli .4 veckor ledighet , det ska bli så ini helvetes skönt .Behöver verkligen vila litta .Hoppas jag nu får fint väder bara vill verkligen inte ha tradigt o grådassigt . Puss på er vet jag .Kul att se så många besökare på min blogg trots jag varit slarvig med att updatera hehe .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards