vonkydonky

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av veronika wall - 14 augusti 2014 17:52

Såg en jätte hemsk video på facebook på en man som misshandlade en hund nåt så fruktansvärt , jag mådde så jävla illa alltså när jag såg den o jag blev riktigt jävla förbannad .Denna människa borde fan få utstå samma tortyr som hunden fick .HUR IHELVETE KAN MAN BEHANDLA ETT DJUR SÅ ILLA .Helt jävla sjukt .Vad fan är det för fel på vissa människor .

Av veronika wall - 14 augusti 2014 07:01

Idag börjar jag jobba lite senare , då jag äntligen ska få träffa min sköterska idag ang planering utav min nya Adhd medecinering .Hoppas nu denna medecin ger mig lite hjälp på traven .Ja jag vet att dessa medeciner är lite kluriga då jag fick hjärtpåverkan utav förra hehe .Men enligt läkaren ska denna medecin vara lite renare o ge minde biverkningar men det är ju trots allt stark medecin för kroppen .Men som jag ser det som är det värt det om det kan få mig att må bättre inombords .Adhd är fan ingen dans på rosor då man hela tiden känner sig som en centrifug i huvudet hahaha .Men men vi får väl se .Jag kommer ju vara under ständig kontroll utav hjärtat o så , när jag väl börjar ta medecinen .Annars rullar väl livet på som vanligt tycker jag .Det finns ju alltid upp o nergångar men det är ju inget nytt för mig .Tänk att det redan är torsdag idag , hemsk rent vad det går fort tiden alltså .Ha en fin dag allesammans ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards