vonkydonky

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av veronika wall - 25 augusti 2014 20:32

Vilken märklig dag det varit haha ,men vad fan det hör till i min vardag .Lite smått förvirrad som jag alltid är lyckades jag ro i land denna dag som många andra ...Känner mig lite lätt konstig, men vad fan ska man göra .Tuta o sköra det blir nog bättre så småningom haha .NÄ nu ska jag ta mig fan dricka lite kaffe o masa mig in till soffan o slafa litta .Sen jävlar ska jag på date med john blund .Natti natti min underbart trogna läsare .Hoppas det inte blev allt för snurrigt inlägg .Puss

Av veronika wall - 25 augusti 2014 05:35

Mitt sätt att vara på önskar jag var annorlunda , mitt sätt att tänka på likaså...varför måste jag behöva må skit o kämpa mot mina hjärnspöken .Varför kan jag inte fungera som många andra , få känna lycka att bara få kunna njuta utav livet . Vartenda morgon jag vaknar o öppnar ögonen börja mitt förbannade tankesnurr i nom mig .Känns som någon trycker på en on knapp .Likaså är det på kvällen då jag ingen energi har kvar .Under dagarna bränner jag allt mitt bränsle pga att jag behöver tygla mig sätt att vara på .Ja det är fan inget lätt inte att vara jag ...haha .Ha en fin dag ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards