vonkydonky

Alla inlägg under augusti 2014

Av veronika wall - 9 augusti 2014 16:35

Vaknade imorse typ vid 06.00, då lillan ville stiga upp .Bryggde litta kaffe o tog en morgon cigg .Sen vaknade gubben o dom andra , efter en stund intog vi frukost .Efter det städade vi litt o tog ett par parti uno .Jag experiment erade med att göra en smulpaj utav äpple o röda /svarta vinbär .Blev faktiskt gott haha o det blev givetvis en klick vaniljvisp till det .Upptäkte nåt spännande i min kruka som har börjat gro återkommer senare lite längre fram om vad det är för nåt jag planterat, för jag kommer inte ihåg vad fan det är .Jag kikar säkert in lite senare idag Puss o kram på er ...

Av veronika wall - 8 augusti 2014 19:56

Äntligen freeedag , två dagars ledighet .Ska bara njuta utav helgen tillsammans med min underbara familj .Har inget jobbigt inplannerat i helgen , känns gutt.Önskar alla en fin fredags kväll .

Av veronika wall - 7 augusti 2014 21:05

Då har man snart jobbat en hel vecka , efter 4 veckors semester ,känns rätt gutt faktisk.Jag har nästan alltid kul på jobbet , det tycker jag är viktigt .Fredag imorgon känns gutt .Fick även brevet som jag väntat länge på nu .Har äntligen blivit kallad till min sköterska på psykiatrin för att återuppta medecinering för min adhd fast denna gång ska jag få nåt annat preparat som ska vara lite mer effektivt o med mindre biverkningar .Torsdag nästa vecka ska jag träffa henne .Vi får väl se hur det går .Nä nu är jag fan skit trött så nu tänker jag gå o slagga .Puss på er mina underbara läsare .Hoppas ni får en fin fredag imorgon ....

Av veronika wall - 6 augusti 2014 20:00

Hej o hå ...då var denna dagen snart över .Jobbat som vanligt idag ...nu slappar jag , försöker samla lite energi till att gå in i duschen haha .Sen ska fannemaj denna tanten gå o lägga sig tror jag .Känner mig helt jävla off .Fattar fan inte vart min eneri är längre .Nä nu säger jag hej svejs för idag puss på er mina kära läsare.

Av veronika wall - 5 augusti 2014 20:00

Steg upp som vanligt kl 04.50 Kokade kaffe tog en cigg satt o njöt en stund av tysnaden .Sen gjorde i ordning mig så gott jag kunde haha , väckte gubben o lillfisen .När dom väl var klara bart det iväg till dagis för att lämna lillan sen iväg till jobbet .Hade en hel del gäster idag lunchen tog tillochmed slut så även alternativet .Så jag hade litta att stå i ...På väg hem svängde vi inom ica kvantum i svedala för att handla litta middag .Det blev tacos , uppskattade av barnen .Sen blev det diska o baka .Det blev en banankaka o delekatobollar, typ (chokladbollar)Nu nannar jag lillstumpan o passar på att slappa .Har så sjukt ont i ljumsken o höft bak i ländryggen , haft ont nu i 5 dagar vet ifan vad det kan vara men det går väl förhoppningsvis över .Hej svejs ha det så najs vet jag hahaha .

Av veronika wall - 4 augusti 2014 19:38

Vaknade imorse trött som faaan .Fick inte sovit mycket pga ovädret som drog över vid midnatt .Ungarna flög upp ur sina sängar jag stod o beundrade värdens naturkrafter så tiden prang iväg haha .Tror jag somnade runt 01.00 Sedan ringde klockan kl05.00 då var det bara stiga upp sätta på kaffet hinka i sig två koppar så man piggnade till lite .Sen lämna lillstumpan o iväg .Allt flöt väl på som det brukar , fast det var sjukt varm bara .Sen vart det hem hämta lillan o käka .Ungarna hemma hade haft jätte kul hemma med npgra kompisar , dom hitta en enormt stor vattenpöl att plasska i haha .Goa ungar .Nä nu ska jag softs litt sen kallar min säng tror jag ......

Av veronika wall - 3 augusti 2014 21:52

Idag åkte vi med barnen till Tekniska musset tillsammans med familjen lingvärn .Trots värmen blev det en mysig dag , ungarna verkade ha kul.Först var vi i slottet o strosade runt litta sen blev det tekniska haha .Sen åkte vi hem till min kära chef o hans fru ,käkade McDonald det uppskattade av barnen .Efter det intog vi vuxna litta kaffe o flabbade som vanligt , ungarna roade sig själva så bra .Imorgon börjar allvaret , jobbedax igen efter 4 veckors semester .Här bjuds på litta härliga bilder från dagens gång ..

Av veronika wall - 1 augusti 2014 11:26

Jävlar vad tiden går fort ...Redan gått 4 veckor .På måndag börjar allvaret igen .Då är det dax att återgå till det vanliga .Lillan dagis jag jobba .Dom andra barnen har nån vecka ledigt till .Men helgerna är man ju ledig , tur är väl det haha .Jag tycker tiden går allt för fort, tänk den är bara 5 månder till jul igen bläää .Vill inte ha höst o vinter hatar den mörka tiden o alla sjukdommar som härjar då .Nä nu ska jag inte gnälla hahaha .Idag känner jag mig helt jävla off i hela kroppen .Jag önskar jag kunde sova hela dagen , jag är så inihelvetes trött .Tror minsann jag ska passa på att vila när lillan gör det ....Ha det så länge vet jag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards