vonkydonky

Alla inlägg den 6 september 2014

Av veronika wall - 6 september 2014 19:09

Ungarna rastades regält bjuder på litta bilder hahaha.Ha en go' kväll vet ja...

Av veronika wall - 6 september 2014 17:11

Middagen idag bestod av Dansk fläskestek , blev riktigt gott.Efter det tog jag en tur ut i trädgården o gjorde dagens skörd på äpplen .Riktigt goda var dom med .Kanske det bli äpplepaj ikväll , får se om jag orkar smälla ihopa en sådan .Förutom våra barn har vi mannens lillebror här på besök , han ska vara här tills imorgon så det är fullt ös här nu , tror vi får ta en vända till en lekplats för att rasta av alla ungar litt .Förhoppningsvis blir det väl lugnare sen .

Av veronika wall - 6 september 2014 10:19

Lördag idag fint väder med , känns riktigt najs .Sitter o ringer helgvårdcentralen min hosta har blivit riktigt rälig , lite svårt att andas bäst att kolla upp den .Sist jag hade en sån här hosta hade jag början på lunginflammation o det vill jag inte ha igen .Nog om det vi får väl se vad dom säger när jag väl får tag på dom .Annars ska väl även denna dagen rulla på .känner lite minde effekt på medecinen men jag ser den ändå som ett mirakel .Förhoppningsvis ska jag höja dosen nästa vecka , kanske den då håller i längre pluss att effekten blir ett snäpp vassare (bättre ) Nä nu ska jag försöka göra lite nytta hehe.Ha det gött så länge vet ja....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards