vonkydonky

Alla inlägg den 14 september 2014

Av veronika wall - 14 september 2014 09:28

Hej o hå , då vart det söndag idag o inte vilken söndag som helst utan idag är det valdag .Jag har fått rätt bra koll på vad jag ska rösta på.Provade på att höja dosen igår på min elvanse , ingen direkt trevlig upplevelse haha .Jag kände mig som en zombie kände mig helt jävla vingelkantig typ drogad , tror jag står kvar på den dosen jag haft innan då den känns bäst , blir nog istället att jag fyller på dosen på eftermiddagen istället , få prata med min sköterska på måndag .Har provat att locka stora tösen , blev faktisk rätt fint haha .Skulle även ha jobbat i helgen men eftersom jag fortfarande känner mig krasslig valde jag att tacka nej , har lite ågren av att jag inte ställde upp , men nu när jag tänker efter var det nog ett bra beslut att stanna hemma .Käkar fortfarande pencellin o det verkar som det går på rätt håll , skönt är väl det .Så jävla tradigt att vara kass .I torsdags var jag iväg med stora tösen hon läkaren då hon varit kass i nästan 6 veckor , även hon fick antibiotika .Nu känner även hon sig lite piggare .Verkar vara nåt segt vi bärit på .Jag lyckades även stöta på en rätt stor korsspindel i går då jag var inne en vända i vårt uterum .Säger bara att den var riktigt rääälig .Har även byggt massa armband i helgen tillsammans med töserna .Oj vad jag skrev en massa nu , ja det rullade bara på i farten hahaha .Ha det gott vet jag , hoppas ni alla går o röstar viktigt att alla gör sig hörda .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards