vonkydonky

Alla inlägg under oktober 2014

Av veronika wall - 18 oktober 2014 10:36

God förmiddag....Halv vaken som man är sitter jag o funderar på vad jag ska göra idag ,egentligen känner jag absolut inte för att göra ett skvatt hahaha.Jag har i varje fall ett par maskiner tvätt jag ska ta tag i .Har man 4 ungar så blir det ju en hel del tvätt .Vädret är ju inte direkt tilltalande att ge sig ut i ,så det blir nog fan en inne dag skulle jag tro .Det blir inte så mycket bilder på bloggen för tillfälligt då min mobil är trasig p.g.a av mitt underbara humör för någon vecka sedan ,men men sån e jag haha .Jag får väl laga den nu när jag får löning ,då det kostade en del att fixa den ,ca 2000:- Eftersom dagen har precis börjat har jag inte så värst mycket att skriva om ,så kanske kikar jag i lite senare o gör ett litet avstamp .Får väl se på vilket humör jag e på då hahaha ,ha en fin lördag kära läsare .

Av veronika wall - 16 oktober 2014 20:06

Har försökt blogga 3 gånger nu ikväll men fuckade till det varje gång antingen råkade jag radera det eller så försvann det eller så , ja skitsamma .Nu blir det 4:e gången jag provar sen ger jag fan upp..Tålamodet är som bortblåst när medecinen gått ur haha .Har haft en bra dag annars fast jag haft en massa att stå i idag på jobbet .Det bästa som finns är när det är lite fart o fläng .Godkväll på er nu jävlar ska jag dricka te med honung , bara så ni vet .Plus att lägga upp fötterna på soffburden o luta mig tillbaka o bara slappa en stund framför dumburken .Puss på pannbenen vet jag .  

Av veronika wall - 15 oktober 2014 19:44

Ja... det var ett par dar sedan jag kikade in här .Jag har haft en hel del att stå i på jobbet denna vecka .Känner mig rätt slut på kvällarna .Bloggandet blir säker bättre med tiden .Vi får se kanske jag tar tag i fotandet så att jag kan lägga ut lite härliga höst o vinter bilder ,vi får väl a se.Nä nu ska jag faktiskt gå o myspysa med familjen min ,sen blir det fan bingen (sängen)hahaha .Fan alltså vad tråkiga mina inlägg har blivit den sista tiden .Imorgon blir en kul dag på jobbet då det är Måltidens dag .Puss på era noser kära läsare ta väl hand om er .  

Av veronika wall - 11 oktober 2014 20:03

Ja dagen idag har väl rullat på okej tycker jag ....Har suttit ett par timmar med lillfisen o pysslat med play do lera ,en riktig terapi syssla för mig hahaha.Sen har jag väl tvättat ett antal maskiner tvätt med som då är vanligt typ var dag då man har fyra ungar som fyller tvättkorgarna .Satt o kollade nån foto jag hittade med som är tagna för några år sedan som jag tyckte var rätt fina faktiskt .....Jag har ju en sju helvetes massa foto då jag får mina perioder att fota med systemkameran .Jag önskar att intresset kommer tillbaka snart igen .Tänkte sitta i soffan framför tvn o bara chilla se om där går någon bra fim man kan kolla .Godkväll på er ute i spacevärlden                  

Av veronika wall - 10 oktober 2014 19:07

Jobbat o stått i som vanligt hela veckan , har haft en hel del beställningar med .Har även haft en hel del folk som lunchat .Tänk att det redan har gått 1 år o 5 månader sedan jag började jobba i Malmö Stad som Ekonomibiträde helt otroligt vad tiden går .Trivs som fisken gör jag med , känns najs ...Nä ....nu ska jag minsann snart gå o mysa med familjen , äta chips o kolla på idol .Go kväll på er allihopa .Vem vet kanske jag kikar in i morgon .


Av veronika wall - 6 oktober 2014 21:34

Dagen idag hmm vet i fan har väl varit okej kanske .......Jobbat ,slutade lite tidigare då jag skulle men lillstumpan till tandläkaren ,Det gick jätte bra o hon var så stolt efteråt .Annars har väl mest dagen varit fuckt up,men det hör till vanligheterna .Jag lyckades även stöta på en väldigt obehaglig människa som verkar vilja mig illa på något sätt blev tvungen att göra en anmäla efersom han säger massa hemska saker till mig o förföljer mig . Man vet ju inte vad han kan vara kapabel till .Detta är inte första gången han trakasserar mig,men men nu har jag äntligen vågat sätta ner foten o göra en anmälan .Nä jag får väl gå o sova ,försöka ivarjefall .Det blir väl en o annan tår som kommer falla från ögonen mina, innan Jhon blund fångar upp mig .Jag känner mig helt slut både fysikt o psykiskt.Jag känner mig verkligen ensam o oförstådd .God natt mina kära läsare ta väl hand om er

Av veronika wall - 5 oktober 2014 14:06

Just nu är jag så jävla trött på livet ,allt vad det innebär .Helt seriöst önskar jag att jag gick upp i rök .Ja jag går på medecin o mår bra under tiden den ger effekt ,men sen då ? rena kaoset inom mig ,blir så jävla less .Har även fått en del fysiska besvär med kroppen min men det går väl över eller så lär jag mig leva med problemen som vanligt haha jag börjar bli van .Jag känner mig även rätt besviken på vissa människor men som sagt jag har slutat bry mig orkar inte för det tar en sådan energi ifrån mig, acceptera mig eller be mig dra åt helvete.Jag vet att det finns en del människor som känner mig som läser min blogg ,ni får tycka vad ni vill om det jag skriver här ,jag skäms inte o bryr mig faktiskt inte ,för detta är mitt sätt att ventilera .Jag är den jag är o jag kan säga att jag är inte ett dugg stolt över det ,men jag  gör så gott jag kan för att göra alla runt omkring nöjda .Själv blir jag alldrig nöjd vad jag än gör .Att leva med Adhd är som att åka bergodalbana ,hela mitt liv har alltid sett ut så .Jag känner mig väldigt kluven inom mig .....Jag har även fått svårt för att uttrycka mig ,hur jag känner o mår jag kan liksom inte sätta ord på känslor längre haha föresten har man inga känslor hur fan ska man då kunna sätta ord på dom .Visst var jag rolig nu .....Kanske är detta min Adhd som talar inte vet jag ,men less är jag ......Skitsamma .Denna helgen kunde jag lika bra varit utan ,känns mest som jag bara varit till besvär för familjen .Jag får väl lägga in nåt posetivt att jag bakade kanel snäckor åt ungarna igår som uppskattades det var ju trots allt kanelbullens dag ,vad gör man inte för sina underbara troll .Barnen är verkligen mitt allt ,det är dom som får mig att vilja  kämpa varje dag .Ibland saknar jag det här med att ha en  mamma att kunna ty mig till när jag inte mår så bra en mamma som verkligen finns där för en o som bryr sig ,tyvärr har jag alldrig haft en sådan utan har fått hitta tryggheten på ett annat sätt .Ja.... gud vad jag svamlar nu alltså ..Ifredags kväll lyckades jag även slå i sönder min telefon kostar mig 1900:- att laga vi får väl se hur fan jag gör jag har ju varit utan nu i snart en månad så jag klarar mig nog ....Jag får helt enkelt skylla mig själv ......Puss på era nosar vet jag .....vi får väl se när jag kikar in nästa gång ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards