vonkydonky

Alla inlägg den 7 november 2014

Av veronika wall - 7 november 2014 06:43

Ja jävlar vad veckorna går fort , det är fan inte långt kvar till jul nu .Men men som sagt vi tar bara en dag i sänder haha .Denna vecka på jobbet har jag fått ta ut 2 semester dagar men vilat upp mig är väl synd att säga , har mest varit på läkarbesök .Ska även bli kallad på på en del rönken o ultraljud på lever galla höft o rygg .Vi får väl se vad det visar , vi får hoppas att det inte är nåt galet ivarjefall .Medecinen funkar lite si sådär just nu har fått ändra dosering då jag fick överdosbiverkning när jag stod på 90mg.Inget kul med dom biverkningarna .Får även biverkning på den om jag står på för låg dos , det gäller att hitta rätt dos o det är fan inte lätt verkar det som .Annars över lag är man lite deppigt men oftast beror det på denna mörka trista tid vi är inne i .Jag mår som bäst vår o vår o sommar .Höst o vinte är det som om jag går lite i ide .Det är säker så för dom flesta med adhd .Sitter i bilen nu på väg till jobb fan vad det regnar .Kram allihopa ....

Tyckte denna var rätt bra haha ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards