vonkydonky

Alla inlägg den 9 november 2014

Av veronika wall - 9 november 2014 21:56

Sitter nu i soffan o slappar , denna helg har jag verkligen varit i farten haha ingen vila här inte .Igår lördag körde jag in en vända till trellehulla o handlade lite både bra o onödigt skit , som det brukar vara när jag ska handla haha.Idag firade barnen sin älskade far på han alldeles egna speciella dag Farsdag .Han fick present o frukost på sängen sen åt vi en god gåsamiddag med kyckling då villsäga eftersom gås kostar en del plus att barnen är inte så glada i just gås haha Sen blev det ostkaka med körsbärs sås o grädde till det .När vi sen diskat undan så bakade jag lussebullar o det blev väldigt uppskattat .Tror jag ska ta med mig två i morgon o ha som lunch på jobbet .Nyttigt va? Men helt ärligt det skiter jag i .Annars mår väl jag som vanligt ...skit vill säga men det blir väl bra så småningom hoppas jag .Hoppas alla har haft en fin söndag o att alla pappor där ute har blivit uppvaktade på ett eller annat sätt .Puss o kram jag bjuder på lite bilder .Haha hittade även två gamla bilder på gubben min från gamla goda tiden då vi var restaurang ägare visst e han fin Någon tidning var det som fotade honom ...Jag passade även på att unna mig lite ansiktsbehandling o hårfärgning .Ja herregud det blev visst en del bilder .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards