vonkydonky

Alla inlägg den 15 november 2014

Av veronika wall - 15 november 2014 18:49

 Då är lördagen snart förverkad, det var ju hemskt vad tiden rullar iväg.Vaknade tidigt i morse med lillfisen klockan var typ halv 6 ...Trött som fan vill jag tillägga att jag var hahaha. När jag väl hade hinkat i mig ett par koppar kaffe så blev det lite bättre .När klockan närmade sig 09.00 kom gubben traskande o hade precis vaknat. Sen var det bara att börja packa åt ena tösen då hon skulle i väg på skout läger .När gubben hade kört o lämnat henne på skouterna blev det lite snabb  frukost , sen bar det iväg en runda till skogen .Jag letar efter lite mossa men här nere är det fan inte det lättaste , hittade en del grön mossa , men det vita finns bara vad jag vet strax innan Sjöbo o dit orkade jag  inte köra idag. Efter skogsbesöket tog vi oss hem igen för gubben skulle kolla dessa jäkla hästar, som springer i dumburken som vanligt varje lördag.Då passade jag o ungarna på gå ut igen i jakt på fina höstlöv snacka om att vi hittade en hel del pluss att vi hade riktigt kul  latjade men kameran i mobilen tog lite knasiga bilder hahaha .Vill även tillägga att det var sviiinkallt när det väl började blåsa så vi vart inte ute allt för länge hehe.Har även suttit lite vi datorn o gått igenom alla bilder i dag Alltid lika spännande.Försöker samla på mig massa natursaker ute ifrån för att sen kanske kunna göra lite fina dekorationer till borden i restaurangen på mitt jobb nu till december .Nä , nu är jag fan trött ska bara slänga in en maskin sen jävlar ska denna tant läga lig i soffan o baaaaaara ta det lungt .Puss på er kära läsare.          

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards