vonkydonky

Alla inlägg den 30 november 2014

Av veronika wall - 30 november 2014 21:45

Just nu känns livet så jävla tungt o dystert . .Har ingen livsglädje alls.. .Känner mig mest i vägen, allt jag gör blir bara så jävla fel .Jag vill inte vara till problem längre, där med tänker jag hålla mig undan .Ingen kommer någonsin förstå sig på mig o mitt måeende känns det som o själv har jag gett upp .Folk får gärna ta avstånd från mig , jag har slutat bry mig ....vad spelar det för roll ...tillit till människor har jag inte längre .Folk är så jävla bra på att dömma en , hur jag än försöker .Varje dag är kämpig nog till att överleva dagen ....När jag tittar i spegeln vill jag bara slå i sönder den då jag bara ser ett missfoster .Ångesten inom mig är så enorm att den har tagit över min styrka o ork till att försöka kämpa längre .Jag försöker att finnas där för mina barn så även för mannen i mitt liv men det känns som det inte räcker längre .Det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte finns där för mig själv ens .Önskar att jag hade svaren till varför jag mår som jag gör .Medecinen jag tar för min adhd gör mig helt jävla off , får inte rätt på något känns det som plus en himla massa jobbiga biverkningar funderar på att ge upp skiten innan jag blir helt jävla knäpp.Hehe .Trots allt jobbigt inombords så har jag lyckats göra lite kul med ungarna .Vi gjorde pepparkaks hus o pyntade granen o tog upp lite stjärnor o stakar i fönsterna. Önskar alla en fin kväll o ta väl hand om er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards