vonkydonky

Alla inlägg under januari 2015

Av veronika wall - 6 januari 2015 21:25

Ligger o nattar lillstumpan ,skönt att bara få slappa efter ännu en intensiv dag på jobbet.... .Jag tror ibland helt seriöst att folk driver med mig ibland Svängde inom netto efter jobbet för att handla cigg ,tror du inte att fanskapen frågade om legitimation. Jag bara kläcker ur mig att du måste fan skämta alltså .Nä svara han då ! När jag väl gsv honom körkortet kände han sig nog lite dumm haha jaja skitsamma ciggen fick jag köpt ivarjefann .Nä nu har lillan somnat nu ska jag se till att ta sista rycket o sen jävlar kallar sänga jäveln .Godnatt gott folk .Slänger även ut en bild på lite godheter som jag säljer bla..

Av veronika wall - 4 januari 2015 23:03

Hela denna helgen har inneburit en hel del bärande upp o ner lillfisen fick etg eget rum idag .O dom stora tjejerna har med fått nya rum då vi skiftade vårt rna rum med den ena tösen o den andta flyttade ner i eyg rum i källaren .Lillfisen som e 3 blwv överlycklig för sitt nya ru,härligt att se hihi .Nu är jag svintrött håller på att somna i siffan hela tide.Bjuder er på lite bilder

Av veronika wall - 3 januari 2015 22:41

Svårt att se på bild kanske ....Men vad fan lägger ut en bild på resultatet av färgningen utav håret ändå .Fan vad gammal man ser ut hahaha , men det bjuder jag på .Godkväll på er .

Jävla innebrännare jag fått i pannan altså .

Av veronika wall - 3 januari 2015 22:24

Ja... vad har man inte gjort idag haha.Jag har hjälp gubben med byte utav barnens rum .Har även gjort lite annat småtg o gott .Det blev jag som lagade till middan idag som då blev köttförs Paj .Uppskattsde av familjen .Förgar håret har jag även gjort o nu jävlar sitter jag i soffan o slaopa .Visst fan , kom på nu att jag måste duscha.Fan känner mig ofta som senil då jag glöömer iblan

MMMM.

Av veronika wall - 3 januari 2015 03:01

Herregud vad fan....Klockan är 3 på natten .Alla sussar gott förutom jag hmmm, nä jag får se till att masa mig till sängs o hoppas på att jag somnar inom kort .Annars lär väl jag vara dö i morgon .Daaaamp ....Godnatt eller vad fan man nu kan kalla det

Av veronika wall - 2 januari 2015 21:25

Visst blev det cool .Tände ett ljus för min Far o My som finns på andra sidan .

Av veronika wall - 2 januari 2015 21:01

Skönt med 2 dagars ledighet ,känner mig väldigt spoky har varit på väg att svimma ett par gånger under en veckas tid nu men än så länge har jag klarat mig ifrån det .Har även jobbiga hjärtklappningar från o till o ibland tappar jag även balansen men det går väl över hoppas jag hehe .Idag hade vi invigning på jobb i restaurangen Startade med buff'e ....Det blev lite förvirrat både för gästerna o mig .Men dom verkade uppskatta det ivarjefall o det är ju det viktigaste .Nu så här på kvällskvisten unnar jag mig själv ett glas rött o bara försöker vara .Just nu är jag rätt less på livet i sig ,, men det blir väl bättre känner mig rätt så värdelös .Ha en trevlig kväll puss o kram

Av veronika wall - 1 januari 2015 06:27

Klockan ringde på 05.00 Uppstigen o vaken tål ju att diskuteras haha .Hoppade in i duschen o piggnade till lite .Fick väl en si sådär 4 timmars sömn ,men det tar jag igen till helgen .Allt gick fridfullt till igår ,inga konstigheter ,sonen kom hem välbehåller vid 01 lite på pickaluran var han dock haha ,dessa ungdommar .Nä nu får jag se till att komma iväg till jobb ,ha det gott så länge vet jag Många goa kramizar från lilla mej .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards