vonkydonky

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av veronika wall - 25 februari 2015 21:26

Hjärnan min , tankarna mina går ofta på högvarv , omedicinerad just nu ...ingen höjdare när man gått på olika medeciner en längre tid innan .Väntar nu på att licencen ska bli klar på det nya medecinen jag ska börja med .Hoppas så att detta blir den rätta medecinen för detta är den enda jag inte testat .Just nu känner jag mig helt jävla värdelös .Allt jag gör blir bara skit känns det som .Jag har tappat fokus känns det som helt .Känner mig trött olust till saker o ting .Oavsett hur dåligt jag mår så är jag jävligt bra på att dölja det ,tur är väl det Mitt sätt att överleva dessa jobbiga perioder är just min styrka ,styrka till att kunna slå bort allt jobbigt o inte visa mig svag haha .Fan vad snurrigt detta blev nu då ,skit samma det är typ så här tankarna snurrar i mitt huvud varje dag hahaha .Jaaa jag är en fucking jävla yrpanna ..Försöker intala mig själv varje dag att jag duger som den människa jag är men det är som att prata med en vägg .Önskar alla en trevlig kväll... själv ska jag sova bort denna jävla ångesten som äter upp mig långsamt innifrån .Bla bla bla .Lol Ny dag imorgon o nya friska tag .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards