vonkydonky

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av veronika wall - 1 mars 2015 18:22

Jag o alla mina idee'r .Var o handlade hittade billiga dukar o akvarell färger ,så jag ville testa göra en tavla ,blev väl inte så värst fin men men .Idag har jag mest bara varit inte direkt glad eller ledsen ,känner mig bara mest tom .Tvättar en del då tvätten har lyckats växa en del haha men så blir det ju med fyra barn plus mig själv .Helt seriöst har jag gett upp en hel del när det gäller mig själv ,för jag har börjat inse en del saker... .Idag blev det inget lösen då jag slutat bry mig för vad andra tycker pluss att detta inlägget har ni inget att dömma mig för Kram Kolla in vilken fuckt up talang jag har .

Av veronika wall - 1 mars 2015 10:01

Numera har jag börjat sätta lösen på vissa inlägg då dom kan vara väldigt känsliga ....Är just nu inne i en väldigt jobbig fas .Kan hända att vissa kan få det men det beror på för jag vet att många människor kan vara väldigt dömmande o så pluss att det jag minst av allt vill ha är sympati .Hatar när folk tycjer synd om en Jag fixar detta själv på ett eller annat sätt .Jag har börjat inse att jag är väl skapt till detta liv.... för att kämpa var dag .Söndag idag blir väl en sväng till dollarstore .Inhandla lite tvättmedel shampo o dyl .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards