vonkydonky

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av veronika wall - 15 mars 2015 20:00

Ibland känner jag att jag inte räcker till ,jag har så höga krav på mig själv ,krav jag oftast inte lyckas leva upp till .Det får mig att se ner på mig själv ofta .Jag väljer ofta fel sätt att hantera mitt dåliga måeende jag ser ofta saker på ett annorlunda sett än andra .Jag skapar själv mitt dåliga måeende pga allt grubblande .Jag ser ofta mig själv som värdelös istället för att se mig själv som behövd .Men sån är jag ....Jag älskar verkligen min underbara familj som alltid finns där för mig .Mannen min har verkligen fått gå genom eld o vatten många gånger pga mig o jag är honom evigt tacksam för han alldrig låtit mig brinna ut .Älskar dig hjärtat ...Ja jag har tagit avstånd från många vänner ,då jag känner att jag är inte redo för att skapa sådanna band som vänner brukar ha .Jag vill gärna vara för mig själv ,jag passar liksom inte riktigt in känns det som ,men vem vet kanske det vänder någongång .Hoppet är det sista som överger en haha .Jag bär på så himla många rädslor inom mig som får mig att trippa på tå dagligen o det är fan inte lätt men för varje dag som går ju mindre rädd blir man intalar jag mig själv .Nä nu ska jag göra litta nytta ,slappa framför tv ,tänkte kolla så ska det låta .Snacka om pensionärs varning hahaha .Ha det gott gåa läsare .Ta en dag i taget ,blir oftast bäst .Puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards