vonkydonky

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av veronika wall - 16 mars 2015 18:20

Ångesten har grabbat tag om mig igen känner mig istängd i mig själv utav rädsla o oro .Jag har svårt att sätta ord på mina rädslor o känslor ,jag vill så hjärna be om hjälp men kan inte sätta ord på vad jag vill ha hjälp med .Kroppen går på högvarv känns som jag ska spy svårt att andas känns som någon håller för min mun ....Ångest är ett tillstånd ett tillstånd jag vill slippa uppleva .Jag vill kunna styra den , be den dra åt helvete .Jag vill kunna andas njuta av att vara jag , jag vill inte vara annorlunda jag vill bara vara jag .Att ständigt gå o hålla tillbaka bara för att inte ses som knäpp o svag är ingen dans på rosor ,det tar på ens energi att alltid försöka vara glad .Jag har lärt mig att man inte ska fälla tårar då dom gör att man visar sin svaghet .Svaghet för mig finns liksom inte förlorar jag min styrka då brister nog fan mitt hjärta .Usch jag kan pladdra på här i evighet men just nu måste jag göra annat så jag hittar ut från denna plågsamma känsla .Faaaan vad jag är glad att ha min underbara man vid min sida så även mina underbaraste barn som jag har lyckats skapa trots allt elende jag gått igenom puss på er .Ha en trevlig kväll vet jag .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards