vonkydonky

Direktlänk till inlägg 20 mars 2015

Just nu känns livet lite tungt.Hoppas att det snart vänder igen .

Av veronika wall - 20 mars 2015 20:49

Har varit inne i en jobbig period med diverse saker som gäller hälsan bla ,inget ovanligt när det gäller mig haha .Läkarna kalla på mig både hit o dit o nu idag fick jag en tid till Hjärtmotagningen ,blev lite förvånad faktiskt men men vi får väl se vad fan dom nu vill .Dom vill även skicka mig till neurologen ang min högra pupill ,för den är något större än vänster .Dom vill kolla om jag haft en blödning eller om något annat är konstigt i huvudet mitt ,men vad fan jag kan väl ändå inte bli knäppare än vad jag är haha .Är så jävla trött på alla dessa läkarebesök för varjegång får man alltid en sk diagnos .Jag börjar undra om jag är ett jävla måndagsexemplar .Hitills har jag 3 diskbrock i nacken atros felställda tår plattfot - höftdysplasi eller vad det nu heter Ibs - Adhd - borderline - depprition agorafobi - Tietzes syndrom - Kronisk smärta i kroppen vad dom nu menar med det - Raynauds fenomen - Agora fobi - bipolär - magmunsbrock - chrons - Magkatarr - cellförändringar .Utöver dessa diagnoser håller jag på att utredas ang min högra sida bli förlamad ibland under en kort tid pluss att jag haft 3-4 krampanfall dom senaste 2 åren .Ja nu jag har säkert missat en del men men..Hmm fasiken vad listan blev lång haha .Det var lite kort om mina vanliga bekymmer .Annars tycker jag att livet rullar på ok .Tacka vet jag min man som jag kan prata om allt med o som finns där när det känns som svårast ,vad fan skulle jag gjort utan honom .Jag är så tacksam för det jag har min man o mina underbaraste barn .Faaaaan vad jag blev trött nu .Nä nu ska jag krypa in i manens famn o kolla lite tv kanske blir det ett glas rött för mig med Puss på er där ute .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards