vonkydonky

Direktlänk till inlägg 27 mars 2015

Känner mig helt slut idag ....

Av veronika wall - 27 mars 2015 19:58

Veckan har rullat på på jobbet tycker jag ...Slutet av dagen idag ringde dagis då Lillfisen har fått feber .Bra tajmat nu när det ändå är fredag o ledig 2 dagar haha .Min lilla plutt ,stackare .Väl hemma lagade vi god matdet blev biffar med pommes ört o vitlöksås o grillbaja pluss sallad mums gott som faaan var det .Sen gick mellantösen på disko o nu ska äldsta tösen iväg .Uppsminkad o upp snoffsad hehe .Känns att dom börjar bli stora .Fick även en tradigt brev från doktorn då mina prover visar på magsårsbakterien o början på blodbrist. Nu vill dom jag ska lämna in fler prover pluss äta hjärnmedecin ,jag blir fan tossig .Ska visst även bli kallad på en obehaglig rönken. Vi får väl se hur jag gör .Hatar alla dessa jävla läkarebesöken. Nog om mig ,föreste ha en fin Fredag vet jag

 
 
Tangent

Tangent

28 mars 2015 23:37

De vokser jammen fort til, ungene våre!

Hva er 'grillbaja?'

Skrives virkelig ukenavn (veckonamn) med stor forbokstav på svensk? Selv midt i en setning, slik som i England og USA? Nei?

Det er IKKE ment som kritikk eller noe. Men svensk er andrespråket mitt, og jeg lærer stadig mer. Takk.

Ønsker deg snarlig og god bedring!

Gnatt ^^

http://www.tangent.bloggplatsen.se

veronika wall

29 mars 2015 21:46

Ibland kan det bli lite rörigt i mina inlägg då jag har dyslexi. Grillbaja är en gryddigare bearnaise sås .Tack för att du kikade in Ha det gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards