vonkydonky

Alla inlägg den 10 april 2015

Av veronika wall - 10 april 2015 18:04

Ångest har jag haft ett par dagar nu vet inte riktigt vad som utlöst det men ,var hos läkaren igår fick ett besket om att jag har förutom kraftig Adhd även bipolär sjukdom o kan vara svår behandla imed det .Hon vill då att jag först o främst ska börja med en stämningsstabiliserad medecin lamotrigin o när jag hittat rätt dos på det så ska jag sättas in på Adhd medecinen .Hon menade på att bipolära sjukdommen visar sig störa adhd medecinen om den är obehandlad Därmed är effekter av adhd medecinen dålig .Men får jag bukt med det bipolära så ska adhd medecinen ge bra effekt .Vi får väl se vad jag går med på .Jag verkade vara en svår patient men inte omöjlig sa hon .Hon tänkte göra allt för att hitta ett sätt så jag får det lättare i mitt liv .Hon sa även att jag har en dålig självbild utam mig o det var visst viktigt att få behandling för med .När jag väl kom hem så hämtade vi lillfisen på dagis o åt middag ,då började hon klaga på mag ont så även penny men sen vid 20 tiden gick vi o lade oss efter en stund ja då jävla brakade det loss Lilla fanny spydde i kaskader åt alla håll o kantero min panik flög upp i topp Jag fick en extrem ångest som heter duga samtidigt som gubben städade spyor sanerade efter allt kräk o Penny panik skriker efter mig nere på sitt rum hon har även en släng av detta fobin hon var jätte rädd för att hon även skulle spy .Själv stoppa jag i mig en jävla massa piller mot ångest hjälpte fan inte ett skvatt meränn jag blev typ bara virrig o trött utav dom .Men sova gick inte..Hela natten vart jag vaken då lillfisen kräkte med ca 1/2 till en timmes mellan rum så jag tror att hon kräkte allt som allt 13-15 gånger skulle jag tro .Hon verkar lite piggare nu imorse kunde hon dricka o har druckigt under dagen utan att kräkt .Gubben min ser mig som en idiot o tycker jag är tramsig ,jag jag förstår honom till viss del .Tyvärr kan jag inte hantera min rädsla o ja jag har mina knäppa saker för mig o ja ni får tycka o tänka att fan vad tramsig hon är ,men denna fobi är som den är .Om ni ska förstå lite bättre om hur man mår o är med denna fobi så sök på nätet om Emetofobi Nu håller jag tummarna att jag slipper genom lida möget .För då vet i fan vad jag gör .Hoppas även ingen annan får det .Det blev ingen jobbedag i heller ...snacka om att jag även har ångest för det .Faaan alltså livet känns inget bra nu kan jag säga .Jag känner mig verligen som en dålig urusel katastrofal människa .Själv har jag haft ont i magen o mår illa sen fm hoppas att det bara är ångesten som håller på o inte kräksaken .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards