vonkydonky

Alla inlägg under april 2015

Av veronika wall - 4 april 2015 09:01

Helt blå himmel o typ 10 grader ute fasiken vad gutt .några av barnen har redan gått på ägg jakt hehe .Dom äldsta sover så klart än .Får väl snart ta o väcka dom .Vi får väl se hur bra det går haha .Gubben är iväg o handlar bullar då det vankas frukost snart .Sen blir det middag hos ett par goa vänner i oxie .. Ha en riktigt härligt glad påk .Kikar säker in senare .

Av veronika wall - 3 april 2015 19:06

Provade göra dekorationer av kokta ägg till påsk Buffen på jobb hehe Blev väl helt okej .Eller vad sägs Söta blev dom .Det enda man behöver är kokt ägg senap majo o morot .Enkelt som fan o göra .Helt underbart väder är det idag o det sägs ska vara så hela helgen GLAD PÅSK ALLA GOA.Nu ska jag göra mitt sista ryck sen jävla ska jag sjunka ner i soffan .Lite komiskt ,trots min blodbrist har jag konstigt nog haft en jäkla energi känns det som

Av veronika wall - 3 april 2015 06:56

God morgon alla sköna hönor o tuppar ,även kyclingar ,hoppas att allt ser bra ut för er i påsk.Själv e det lungt jobbar o står i men det stör mig inte då jag trivs rätt bra på jobbet .Idag tänkte jag göra en kul grej om det går på jobbet som kanske kan användas till påskbuffen vi har imorgon .Ni får se själva grejen jag ska göra sen ,lägger ut bild på det ,japp lovar att jag ska ta en bild på det sen .En skitenkel grej som kan piffa upp buffen på ett roligt set hahaha .Vi får väl se hur det blir ..Undra om jag varit tillräckligt snäll så att även påskharen kommer med ägg till mig ,vi får väl hoppas hehe Kanske .Livet är inte helt åt helvete fast man stöter på motgångar hela tiden .Livet känns helt okej faktisk .Alla har vi våra skitdagar o krämpor .Puss

Av veronika wall - 2 april 2015 20:55

Äntligen fick jag fixat det sista pyntet till resaurangen på jobbet .Blev helt okej tyckte jag hehe .Mini påskris på borden .Blev litet lyft i varjefall .Som sagt jag gillar att pynta lite extra vid högtider .Dagen har rullat på även idag fast jag har en jävla trötthet som stör mig .Jag fick äran att göra påskbakelse idag på jobbet ,rätt kul faktisk men det var som sagt en himla massa som skulle göras men det var lugnt .Kladdigt som faaaaan var det med .Väl hemma blev det middag sen umgås med familjen o sen slappa .Ny dag o nya tag imorgon . Bjuder på lite bilder av det som skapats idag .God natt o ha det gott vet jag .

Av veronika wall - 1 april 2015 22:09

Vaknade men hjärtat i halsgropen ,insåg att jag försovit mig rejält Vaknade kl 7.40 börjar just då .Alla sov som stockar tills jag insåg att jag försovigt mig .Igår hade både jag o gubben min semester o då hade gubben min stängt av larmen men glömt att sätta på dom igen o på den vägen blev det som det blev haha .Fort som fan fick jag göra mig i ordning slänga i mig kaffet skita som en höna o sen i väg hahaha .Väl framme vid jobbet skämdes jag men det gick över rätt fort då där va massor att göra så jag fokuserade mer på att jobba så till sist kunde jag släppa det där med försovningen .Tror att jag lyckades prestera litta .Sen när dagen vart över på jobbet kände jag mig helt slut då åkte jag hem .Middagen stod på bordet så det var bara att käka Gott som faaan var det .Sen fick jag en fix ide .Ville fixa nåt påskigt på borden på jobb så jag o ena töse begav oss till skogen för att hitta något som påminner om påsk ris .för att sedan pynta till för att ha någon påskigt på borden i restaurangen på jobbet .O vet ni jag lyckades minsann få ihopa något .Nu efter allt pysslande så är jag helt slut så nu blir det duschen o sen sängen o hoppas på att jag kommer i tid till jobbet i morgon .Har även fajtas med lillfisen då hon skulle ta sim första pencelin kur o det kan jag säga sluta i katastrof .Fick inte i henne ett skit .Blir till att ringa doktorn igen imorgon för inte fan kan jag tvinga i henne det Hon bara spotta ut det o klöktes .Dom får fan hitta en bättre lösning Gotnatt o njut av kvällens natur bilder vet jag .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards