vonkydonky

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av veronika wall - 5 maj 2015 05:48

Jag har inte varit mig själv på en hel vecka ,varit inne en vända på psyk så även akuten med ambulans ,jag förstår inte vad som hänt .En obeskrivlig känsla av att känna livet gick mig förbi mig .Har alldrig varit så rädd i hela mitt liv ,jag trodde seriöst att jag var borta för alltid att jag alldrig skulle få bli mig själv igen .Jag var livrädd för människor så även min chef o mina kollegor jobbet kändes främmande för mig så även mina barn o man .Jag gjorde saker som jag var medeveten om SOM INTE var jag ,ja listan kan bli lång .Ena stunden kände jag mig speedad o andra helt borta typ astrött .Fick även massa ofrivilliga rörelser jag tyckte var konstiga ,kunde liksom inte styra dom .Jag var som en helt annan människa typ .Allt var liksom helt overkligt folket omkring mig såg farliga o arga ut o lät konstiga när dom pratade ,jag ville bara ta skydd o gömma mig .Jag har alldrig skämts så mycket över mig själv som jag gör nu .Känner.
mig hel skum nu efteråt .Saken är att sjukvården misstänker psykos efter betapre kuren på 6 dagar då dom ansåg att den var rätt hög DOS.Kortison o bipolär plus adhd är visst inget att rekomendera .Men men gjort är gjort o det känns som jag börjar hitta tillbaka lite till mig själv men det är nog en lång bit kvar haha .Jag trodde helt seriöst att jag gått o blivit skitzofen...Alla dessa medeciner man tagit genom livet kan man ju alldrig veta ju .Men men nu känns det som det går åt rätt håll .Idag ska jag prova att gå tillbaka på jobbet .Hoppas nu allt går bra .Önskar er alla en fin dag o ta vara på på vartenda minut av livet ,man vet alldrig när det kan förändras .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards