vonkydonky

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av veronika wall - 7 maj 2015 12:31

JAG KLARADE DETTA SMÄRT FRITT JU ...HAHA LITE MORFIN O LUNGNANDE SÅ VAR DET INGET JOBBIGT .Gjorde lite ont emmellan åt men .Snart väntas lite kaffe o macka för det bjuder dom på o snacka om att jag ska njuta .Dom tog några prover från tarmen utan polyper så det skickas väl på lapp .Jag fick se på en tv monitor allt dom gjorde o fan vad tarnarna ser spokiga ut haha o läkaren sa även att jag har tarmar som är väldigt glada för att kramoa på röra på sig .Sp jag ska äta nåt pulver 2 gånger om dagen för att försöka minska tarmkrampårna .Men som sagt allt gick bra o sknt är det .

Av veronika wall - 7 maj 2015 07:08

Då var man inne på sin 2:a liter laxermedel ,skit äckligt att dricka kan jag säga o bullrar som fasiken i magen gör det .Drack min första liter i går vid 17 .Har inte sovit speciellt mycket o hunrig är man då man lever på flytande klara vätskor .Toan har man besökt ett antal gånger.Ingen höjdare att göra en sk tarmrensning .Idag vid 11 tiden ska man genomgå coloskopi ingen trevlig undersökning kan jag säga .Att få en kamera upp i rumpan ca 1,20 känns som en mardröm men vad fan man får väl bita i det sura äpplet o göra det för att se så jag inte har några förändringar .Önskar alla en fin dag själv blir det en skitdag för mig .Hahaha .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards